Onsdag



Bild från London
Foto: Jag
Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har i alla fall jag gjort. Just nu sitter jag och kollar på en top 10 lista med Chris Brown på Mtv. Jag valde att stanna hemma idag också, för att vara på säkra sidan. Så idag ska jag alltså fylla på kroppen med järn och då menar jag inte järn järn utan sådant järn som man har i kroppen. Nu ska jag börja denna trista dag med att med att läsa lite bloggar. Efter det ska jag försöka göra den "goda" gärningen att inte sitta vid datorn utan att sitta och titta lite på någon rolig film. Det blir nog Eva & Adam, har ni sett den? Om ni inte har det kan jag verkligen rekomendera den för den är väldigt bra. Den är inte barnslig! Den är sjukt bra! Jag tycker att barntillåten är att ta i, det borde vara 7 års gräns på den som det är på video-versionerna. Strange....  So tell me vad ska ni göra idag?

Ha en jättefin dag!

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0