Onsdag

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag hittils, min dag har väl varit lite både och måste jag säga eller om jag säger så här:
Jag vaknade vid 7.00-av att mamma sparng in till mitt rum och sa:"Sofia Sofia! Vi måste åka tåg!". Men jag orkar seriöst inte gå upp så jag ligger och drar mig och går sedan och lägger mig i mammas säng som alltid för att titta på Vakna Med The Voice, men det okar jag inte heller så jag somnar nästan om och jag är helt tvungen att tvinga mig upp trots mitt urusla humör och då menar jag verkligen urusla. Så jag och mamma går till tåget och jag lyckas ta mig till skolan utan några problem. Jag tänker att åh nu har vi kultur det brukar alltid friska upp humöret så jag blir lite gladare och lyckas tänka på att jag vaknade på fel sida, men vad säger då min musiklärare när jag sätter foten i musiksalen? Jo han säger "Det är ingen kultur, vi är tvunga att öva på Lucia!" Så himla typsikt att det skulle bli så, så jag får tillbaka mitt dåliga humör och följer med Saina och sätter mig i korridoren med kalendern och hon måste ha tyckt att jag var konstig eller något eftersom jag satt och klagade hela tiden efter ett tag kom Teona och då gick vi och satte oss cafeét, så satt vi fär ett tag.

Men efter att jag satt med Saina i korridoren så blev min dag trots allt bra. Hur har eran dag varit?

Nu måste jag plugga!

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0