Onsdag

Hej, hoppas ni har haft en bra dag, min dag har varit bra. Sorry för dålig upptadering idag, men jag har inte haft någon dator tillgänglig förns en timme tillbaka men det är inte förns nu jag har haft lust att blogga. Dagen började med profil sedan följt av en massor av lektioner, direkt efter slöjden åkte jag till stallet för att möta upp Ida, då vi åkte hem till henne och gjorde lite olika saker, därefter bar det av till stallet för ridning, det har blivit väldigt tråkigt på sistånde jag tror att jag ska sluta med det. Någon som har tips på någon rolig sport? Jag måste gå på någon sport, känner jag. Nu håller min mun på att torka ut och min mage håller på att svälta, usch vad hemskt det där lät.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0