Måndag


Godmorgon! 

Har ni sovit gott?I dag är min dag ganska slapp och kort eller det beror på vad man själv tycker är kort. Men om jag säger så här, det är mina lungaste och kortaste dag. Jag har lektionerna, svenska, musik, gympa och NO. Och slutar 14.30 ska bli väldigt skönt eftersom man har blivit på ett särskilt humör vid den här tiden efter skolan blir det förmdoligen jakt på en vinterjacka jag har fått ännu en inspiration av bloggerskan Ellinorak med hennes vinterjacka. Gud vad många bloggar det finns som man kan få inspiration av, Kenza, Ellinorak, Elin Kling, Lisaplace & Natalie. Jag sitter och äter mackor med senap och skinka på det ger mig en gudomlig julkänsla. Härligt! Eftersom att vinterjackan väntar på mig så vet jag inte hur det blír med bloggningen men förhoppningsvis tar jag en sväng förbi mammas jobb. I så fall lovar jag er ett bloggande när jag kommer hem och då får ni bilder på dagens och även nya jackan.

Ha en jättefin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0