Lördag


Bild tagen från Google!
Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag, jag känner mig helt konstig idag. Jag är en blandning mellan trött, pigg och tagen, jag är tagen efter Robin B och Kevins framträdaden igår. Ni kanske inte förstår men jag är väldigt känslosam och mina starka känslor kan hålla på i flera år. Det var ett år sedan drygt som jag var på Justin Timberlakes konsert och jag kan även idag, tänka: Men gud, jag kan inte fatta att jag varit hyfsat nära en av världens största stjärnor. Anyway om ett tag bär det av till stan med mina kära mor, och nu mina vänner NU ska den där förbaskade sladden bli köpt! Om jag glömmer bort den får ni slå mig. Efter shoppingen bär det av till Uppsala för att hälsa på några vänner till M & P (mamma och pappa), de har två urgulliga barn på 1 halv år drygt och 2 drygt. Inte mamma och pappa alltså utan de vi ska hälsa på. Men innan allt detta händer ska jag försöka få i mig min yougurt, klä på mig och fixa till mig allmänt. Medan jag får i mig min frulle blir det titt på Gossip Girl.


Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0