Looooove

Som ni kanske märkt så har inte jag skrivit vad det är för tema i idol denna vecka och det är med flit istället valde jag att berätta temat i samband med att jag redovisar låtarna. Så nu varsågoda!


1. Robin Bengtsson,
Låt 1: Let Me Entertain You/Robbie Williams (Till fansen)
Låt 2: Fields of gold/Sting (Till killgänget)

 

2. Kevin Borg,
Låt 1: If tomorrow never comes/Ronan Keating (Till flickvännen)
Låt 2: In the shadows/The Rasmus (Till fansen)


 

3. Anna Bergendahl,
Låt 1: Simply the best/Tina Turner (Till fansen)
Låt 2: Over the rainbow/Eva Cassidy (Till bästa vännen)

 

4. Johan Palm
Låt 1: I'll stand by you/The Pretenders (Till storebrorsan)
Låt 2: Friday I'm in love/The Cure (Till fansen)


 

5. Alice Svensson,
Låt 1: Because of you/Kelly Clarkson(Till familjen)
Låt 2: Crazy in love/Beyoncé (Till fansen)

Om man kollar på låtvalen så  ligger Alice risigt till. Tyvärr jag vill inte att hon ska åka ut, men om hon gör det riktiga versionerna och inte lägger i något Alice så blir det riktigt tufft, Lycka Till Alice! Och alla andra förstås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0