lalalala

Idag känner jag mig verkligen seg och jag känner mig inte speciellt fräsch heller måste jag säga. Jag tror att duschen väntar på mig. Ja jag borde verkligen gå in i duschen och duscha bort allting som jag känner att jag blir 'ofärsch' av. Men alla har vi sådana här dagar. Imorgon blir det ridning men jag har ingen lust att gå på den, jag tycker helt ärligt talat inte att det är något kul att rida, om jag kunde så skulle jag sluta nu, men det går inte bara att hoppa av eftersom ridning är så jäkla dyrt ursäkta mig , men det är sant. Men jag ska försöka fixa så att jag får lite ersättare. Man kanske ska ta och hoppa in i duschen på en gång. Kanske att bloggtorkan är över då? Eller vad säger ni? Duscha var det ja.

Kiss & Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0