I Love Peace

Hej! Hur mår ni? Själv mår jag väldigt bra. Min dag har varit riktigt bra faktiskt. Har inte kunnat blogga idag eller kunnat och kunnat har jag väl men jag har haft fullt upp. Skoldagen började klockan 8.15 och slutade 14.20 (Vi fick sluta 15 minuter tidigare för att vi var så duktiga haha, men det är faktiskt sant, nej men faktum med det var att våran lärare skulle gå och göra ett ärende och innan hon gick sa hon: "Gör klart till sidan x innan jag kommer tillbaka så får ni sluta 15-30 minuter tidigare." Och alla skyndade sig och jobbade med en väldans fart och vi klarade det! Yeeey! Direkt efter det åkte jag hem till mamma och då ringde pappa och sa att han kunde hämta oss för att handla middag. Så vi åkte iväg, när vi kom hem hann jag inprincip spana in lite bloggar. Innan jag och mamma gick ut på en promenad. Och nu sitter jag här efter en smarrig middag. Om 25 minuter börjar idol. Ska ni se? Innan ska jag ha börjat på en grej till imorgon, men jag gör det bara för 6 barns skull. Jag (och eventuellt Maria) ska vara barnvakt mot 6 barn som är mellan 2-9 år imorgon.
Eftersom att det är fredag bjussar jag på en önskeoutfit.



Tunika, Tee, cardigan x 2-H&M
Jeans x 2-Cheap Monday
Uggs-Ellos
Halsband x 2-Cocoo.se

Ha en jättetrevlig fredags kväll!

Kiss & Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0