Freeeeeeedag!

Hallå i stugorna, just nu sitter jag på mammas jobb jag sa ju igår att jag och mamma skulle ut på stan och det ska vi också men det är om några minuter. Så då passade jag på att blogga lite, lovar att visa det jag köpt när jag kommer hem, även så lägger jag upp dagens outfit. Men gud vilket väder det är idag! Det är hemskt, please take me to a hot country! Det blåser ösregnar och är så fruktansvärt kallt! Imorgon blir det dunjacka och uggs som gäller utan tvekan. Även halsduk och mössa. För annars kommer jag vara en enda stor istapp innan den här veckan är slut. Har ni haft en bra dag förresten? Min dag har jag inga kommentarer om fast den var inte dålig. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar.

Ha en fortsatt bra dag!

Kiss & Hugs!


Kommentarer
Postat av: Liene

Håller med om att det är hemskt väder idag. Hoppas det är bättre nästa vecka.

Min dag har varit jättebra iaf:)

2008-11-14 @ 19:16:00
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0