Förändringar

Det är något jag måste meddela er nej det är inga dåliga nyheter eller det beror på vad man själv tycker är dåliga nyheter men det är inget hemskt, det är nämligen så att jag har ju en musikblogg och den krånglar och i den har jag ju bestämt mig för att och att lovar er att skriva om idol och bara för att något krånglar ska ju inte det betyda att man inte måste sluta skriva om det, ellerhur? Så nu kommer jag tills att bloggen funkar skriva om musik och framförallt idol här istället. Vad säger ni om det? För jag brinner verkligen för musik det är mitt intresse så som jag sa bara för att en blogg är ur funktion ska inte det betyda att man måste sluta. Så från och med nu finns kategorin Musik. Och imorgon får ni alltså ett inlägg om idol. I denna blogg, men ni kan alltid fortsätta att gå in på musikbloggen och trycka på alla olika datum. Om ni har lust men det kommer alltså inte bli upptaderingar i den tills den funkar again. Lovar att meddela när den funkar i denna blogg.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0