Duffy



Nu säger jag Godnatt och tack för denna dag trots dålig upptadering. Upptaderingen kommer bli rätt dålig de kommande dagarna eftersom jag har väldigt mycket att göra, så kommer jag inte få någon bra tid att blogga, men jag lovar att göra så gott jag kan. Men skolan och vännerna är viktigare än bloggen, så just nu kommer bloggen komma lite i kläm. Men ni får ursäkta mig för dålig upptadering. Imorgon när jag kommer hem slänger jag in en bild på dagens outfit, och en bild på min nya klänning. Jag kommer även försöka skriva en kort sammanfattning av dagen. Nu börjar jag höra att sängen ropar på mig. Men först ska jag ropa upp mamma som ska snacka med mig, nej jag har jag gjort något dumt, vi ska bara snacka om livet. Nej vad säger ni? Nu säger jag godnatt!


Godnatt och Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0