Dagens och gårdagens shopping

Jag sa ju igår att jag skulle lägga upp min klänning som jag glömde lägga upp och själklart ska ni få den upplagd. Även så ska ni få de jag köpte idag, jag ångrade mig ni får se de flera gånger istället. Så här kommer fyndet.

Klänningen:


Så här ser alltså min nya klänning ut jag ville egentligen ha den i svart men den var slut, istället fick det bli mörkturkos och jag vet att Alice hade en sådan här klänning i idol, visst jag tyckte då att klänningen var fin, men nu var det av Kenza jag fick inspiration för den svarta men när jag märkte att den svarta var slut och såg den färg var min första tanke "Åh vilken häftig färg måste prövas". Det var nu i efterhand som jag kom på att Alice burit en sådan här klänning. Klänningen är köpt på H&M Divided

Dagens fynd:



Dagens Fynd kommer ifrån Vero Moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0