Att Lova

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag, min dag har varit ok, det finns egentligen inte så mycket att säga innan vi går in på det riktigt personliga. Men men, jag hoppas verkligen att ni mår bra. Jag sitter och lyssnar på när mamma kommenterar lägenheter och hör klicket från datorn. Åh vad skönt det kan vara när det är tyst det har jag faktiskt aldrig riktigt tänkt på jag brukar nästan alltid musik på i bakrunden men nu hör jag bara fläkten, och klickljud, det kan faktiskt vara rätt skönt med tystnad ibland. Imorgon blir det rätt dålig upptadering men jag lovar att upptadera när jag kommer hem vid sådär halv 9-tiden, jag ska nämligen fira min bästa vän fram till klockan 20.00. Men jag hade tänkt börja med att blogga på mornarna. Vad säger ni om det? Jag ska försöka blogga när jag kommer hem, men det är inte säkert att det går eftersom jag har en hel del att göra när jag kommer hem också. Men jag lovar att göra ett gott försök och upptadera så bra som möjligt. Mycket jag lovar i detta inlägg förresten. Haha, nu är det hoppa i in i duschen som gäller.

Kiss & Hugs!

Godnatt & Sweet Dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0