Torsdag

Hej mina vänner!

Vad har ni haft för er idag? Hoppas ni har haft en bra dag vad ni än gjort. Som jag sa igår så är jag kär i idolskivan men man måste ju ladda inför imorgon. Anyway så sitter ska jag alldeles strax sätta igång med att spendera lite tid åt min käraste franskabok. vi har ett större läxförhör som jag i allmänhet har bra koll på. Men det är glosor och possesiva pronomen som ska bankas in nu och bli förhörda i helgen. Efter mitt plugg blir det visning på vårat hus då jag och mina kära mor åker till kyrkan (nej jag är inte kristen), mamma ska sjunga där, jag ska sitta med min grej med ledtråden(från början till slut)  ni vet? Nu ska jag sätta igång med plugget.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0