Tisdag


Hej! Jag mer så hemskt mycket om ursäkt för min bloggtorka som jag drabbats av. Just nu är jag ganska övertrött eftersom jag var tvungen att strunta i sovmorgonen som annars är på tisdagar. Men istöllet är jag tvungen att åka till läkaren för lite snack om olika saker. Det gick i alla fall bätte än vad jag trodde. På tal om ingenting by the way så har jag på senaste tiden börjat lyssna på massa olika klassiker och det är allt från Rock till ballader. Min musiksamk är ju annars R&B, när det spelas en R&B låt får jag höra mina närmaste säga "Detta är en riktig Sofia låt" det är det ju också, men jag tycker att det känns kul att variera lite eller vad säger ni? Håller ni inte med? Eftersom att bloggtorkan drabbat mig så kör jag på en utmaning.

Jag blev utmanad av FEBB
Att  jag ska skriva 5 saker hos mig själv som jag är stolt över.
1. Att jag är snäll omtänksam, och har mycket humor
2. Att jag lyckats ta mig ur en jobbig period på ett bekvämt sätt.
3. Att jag verkligen hittat min personliga klädstil.
4. Att´jag har världens finaste nära & kära. (Vänner & Familj)
5. Att jag har blivit ännu mer modig som person, dvs att jag vågar ta för mig mer och att jag verkligen vågar stå för min åsikt om ni förstår vad jag menar.
Jag utmanar Liene, Yasmina och Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0