Svaren

Jag fick inte in så många frågor men jag tänkte ta och svara på de jag fick in i alla fall vad sägs om det?

Varför började du blogga?
För att min storasyster bloggade och när jag var mindre (sådär 11) så skulle jag alltid göra som henne. Så då 2006 startade jag min första blogg för att min syster hade en blogg. Men när jag verkligen började inse hur himla kul det var så ville jag verkligen satsa och startade därför denna bloggen med ett lite mognare namn.
Om ni vill läsa min förra blogg klicka här

Vad gillar du mest med bloggandet?
Det är så himla mycket som är kul, men om jag tänker efter så är det nog själva bloggningen jag älskar att skriva, sedan är de allra bästa när man får höra av folk att de gillar de man gör. Dvs. Alla fina kommentarer som jag får. På sistånde har jag fått rekordmånga kommentarer. Vilket är hur kul som helst. Så tack så jättemycket för era fina kommentarer fortsätt så! Nej men, egentligen allt men de är väl de roligaste.

Vilka bloggar följer du?
Jag följer många men nu har jag verkligen fastnat för Kenza, Ellinorak, Liene, Elin Kling, Lisaplace, Fashiontoast och Dresslikeme

Har du några intressen som du skulle vilja spendera mera tid med?
Oj, nej faktiskt inte. Det skulle väl isåfall vara att skriva dvs. blogga mer, recensera mer och så. Men annars så funkar lilla jag så att om jag är intresserad av något så brinner jag verkligen för det och ska analysera de hela tiden. Jag har faktiskt inget intresse som ligger där men lite vid sidan om jag säger så men de som har med att skriva mer,  är jag väldigt angagerad i men det är snarare brist på tid.

Tack igen för alla fina kommentarer! Hoppas ni är nöjda med svaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0