Rubrik

Tjing! Nu har plugget sats igång igen också. Ledsén för att jag inte upptaderar så bra nu för tiden men jag måste erkänna att mitt förråd inte är så kul vid denna tiden. För vem vill läsa ett inlägg då det står ungefär min dag har varit bra, hejdå, jag hoppas verkligen att ni förstår att jag försöker men sedan är det ju så att skolan, familj och vänner går före allt annat som till exempel bloggen. Men jag gör så gott jag kan och skriver så fort jag har ett bra förråd att plocka ifrån. Kag lovade att ladda upp bilder från idolfinalen óch tänkte men gud vad konstigt att rutan som bör komma upp för att bilderna ska kunna laddas över kommer upp, men vet ni vad? Sladden satt inte i ordenkligt! Så typiskt eller? Detta är Sofia i ett nötskal. Nu kommer den i alla fall inte upp. Men det fixar sig. Nu ska jag återgå till plugget. Nu söger jag godnatt och hoppas på att jag är frisk imogon och självklart att ni också är det.

Sweet Dreams!

Kommentarer
Postat av: Liene

haha, kolla så att sladden sitter bra nästan gång då:P



sv: Honey honey är gulligt i filmen, gillar också den låten och scenen:D

2008-12-16 @ 20:44:01
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0