Privatliv är privat för JB

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag, av någon andledning blev jag väldigt glad för någon stund sedan. Har inte den blekaste aning om hur. Sitter och lyssnar på idolskivan underbara Robin B, jag är seriöst kär i skivan, kan man vara kär i en skiva? Senare ska jag och pappa på lussefika i min skola.


Idag kan man läsa på posh24 att Jessica Biel inte ville dela med sig av sitt förhållande med JT. Men herregud varför har det blivit så stort? Jag förstår henne. Hon måste kunna f¨å hålla hemlighter med sin älskare utan att det ska bli en stor grej av det. Jag har en stor känsla av att Jessica är en intelligent, klok och självsäker tjej som vill ha sitt känslosamma privatliv i fred. Det är bara bra att hon inte vill ge ut för mycket om sitt privatlliv om kärleken.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0