Lalalala

Hej! Har precis kommit hem, från "stan". Då jag köpte en mysig kofta. Jag vill helst ha fler och det ska ordnas, för jag och mamma ska beställa. För vet nu hur kallt det är i min skola? Det är som att vara i ett kylskåp, nej men seriöst. Fast jag är i och för sej väldigt frusen av mig. Det har väl någon koppling. Men snart så har jag ett lager med 4 koftor att välja mellan. Frågan är om jag inte ska börja vänja mig med koftor som kliar. Vill man vara fin så får man lida pin right? Ja precis så, det är verkligen så. Jag som är envis borde klara av det. Men jag hatar när saker kliar men jag ska bita ihop! Jag ska det! Tänkte plocka ihop en önskeoutfit nu. Imorgon får ni dagens outfit. Fundrar på att börja med det, vad säger ni? Kom på att jag glömt att fråga om ni har haft en bra dag! Hur har eran dag varit? Hoppas den har varit bra.

Kiss & Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0