Katherine Heighl

Hej på er!
Just nu sitter jag här med Maria och kollar på På smällen, medan Maria sitter och mixar ihop ett collage. Imorgon blir det lite julpartaj här i stugan. Mina kusiner kommer trevligt. Har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig, jag vet inte om de kommer vara finklädda på något sätt. Men det ordnar sig säkert. Nu så ska jag lägga mig i soffan och fortästta kolla på filmen. Ville bara upptadera och säga godnatt, vilket jag gör med denna bild från Italien från förra sommaren. Nej usch jag måste ta lite fler bilder. Förrådet är illa. Ni ska inte behöva se samma bilder flera gånger om.



Godnatt & Sweet Dreams! Ni är underbara

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar : Okej, din röst är nu räknad :)

2008-12-20 @ 09:41:33
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Liene

sv: Jaha, men då vet jag vem han är:D

kul att göra någon glad:)



Hoppas julpartyt blir kul. Fin bild!

2008-12-20 @ 11:08:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0