I Will Survive

Tjingtjong! Hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har varit alldeles lysande bokstavligt talat. Just nu sitter jag och lyssnar lite på idolskivan som min kära far tagit med hem åt lilla mig. Just nu Sepideh med I Will Survive. Låter riktigt bra faktiskt! Ja juste jag skulle berätta det för er. Det är nämligen så att min kära far har fixat biljetter till idolfinalen på fredag. Det blir även vipfest. Även lite andra saker gjorde mig lycklig men det är lite för personligt. Just nu är det Robin med Mercy, och jag kan bara säga shit vad bra han sjunger (mobba mig inte för att jag tycker det). Imorgon börjar jag 8.10 vilket betyder tidig uppstigning. Jag slutar rätt så sent dessutom 15.15. När jag kommer hem måste jag plugga en hel del, men jag lovar att upptadera. Förresten det där med anonyma kommentarer, visst det är okej, men oavsett om ni vill vara anonyma så kan jag beronende på om ni har skrivit en kommentar tidigare med erat namn så kan jag se vem ni är. Förresten tycker jag att man ska stå för sin åsikt. Jag beundrar folk som verkligen vågar göra det. Men ni bestämmer självklart helt själva men tänk på det jag sa att jag kan se vem ni är om ni tidigare givit ut erat namn. Jag skrev detta bara för att jag nu fick en anonym kommentar kom på det på tal om det. Jag vet vem du är.

Men kom ihåg att jag ni inte är mindre värda bara för att ni skickar anonyma, jag tycker lika mycket om er ändå. Men precis som jag sa. 

Puss på er!
 
Förmodligen har jag denna topp och ett par snygga jeans och mina pumps. Om jag inte helt plötsligt kommer på något ännu bättre. Lovar att fota outfiten och lägga upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0