Fredag

Hej på er!
Äntligen är det fredag! Kan ni gissa vad jag gör just nu? Jo lyssnar på idolskivan s¨åklart. Fast denna gång på högsta volym för att ladda inför ikväll. För det ä ju dags för den stira finalen! Dagen har i alla fall varit bra. Den började med "svenska" det skulle vara svenska men eftersom att min klass är så bra på att övertala och för att vi har en sådan skön lärare så satt vi och sa massa skämt och roliga historier vi slutade lektionen med att göra den där leken då man ska skriva olika saker på olika boksätver. You name it? Dagen slutade med luciafirande. När jag gick till tåget var det alldeles på håret att jag missade tåget. Sån tur är gjorde jag inte det. Snart ska jag göra mig i ordning. Man måste ju vara snygg ikväll. Bilder från kvällen kommer. Jag ska även skriva en spännande sammanfattning i musikbloggen. Nu ska jag fortsätta ladda lite haha, (inte på det sättet), efter ska jag göra mig vacker.
Alice och Kevin möts i världens största Idolfinal i Globen på fredag. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Ha en jättetrevlig fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0