En dålig söndag

Hej, har ni sovit gott? Det har jag drömde någon jätte konsitg dröm som jag inte kommer ihåg någonting av men den handlade i alla fall om att jag hade någon konstig familj som hade tappat bort mig, haha a men konstig var den i alla fall. Av någon andledning så är jag alltid på dåligt humör på söndagar vet inte varför, men nu borde jag ju inte vara på dåligt humör eftersom det är jullov men vi får hoppas att mitt humör blir bättre senare. För under lovet ska jag försöka få tillbaka lite inpsiration och lite roligare saker att blogga om. Men ni vet väl att ni då och då kan kolla in i min musikblogg. För ibland kan det faktiskt hända att jag väljer att skriva ett inlägg i denna blogg där jag vill hälsa er en trevlig dag eller kväll eller ngt sådant och sedan väljer jag att skriva en skrivrecension eller om Melodifestivalen eller något annat som har med musik att göra i musikbloggen.

Även fast jag skriver oftast här så tycker jag att ni ändå ska kolla in där då och då. Middagen var i alla fall väldigt trevlig igår, av någon andledning gick allting väldigt fort. Idag hade jag tänkt att fota lite så att ni kan få lite mer bilder, vad sägs om det? Men kom ihåg att det bara är en tanke och att det är alltså inte 100% chans för ni som känner mig/läst bloggen länge vet förmoldigen att jag inte alltid kan hålla det jag lovat när det gäller bilder. Right? Nu mina vänner tänkte jag önska er en riktigt trevlig söndag och jag hoppas att ni får en underbar andra dag av lovet.


Ha en jättefin dag!

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0