Emma Wiklund & Petra= Lika Som Bär

Tjenixen på er! Hoppas ni har haft en underbar dag. Min dag har varit väldigt bra. Direkt efter skolan drog jag till mammas jobb för att vänta på henne för att sedan åka till Millesgården för att mamma skulle sjunga där med sin kör. Vet ni hur kallt det var där inne? Jag satt och skakade hela jag. Jag fryser även nu trots att jag har en mysdress på mig + att jag har tagit en varm och härlig dusch. Jag hoppas i alla fall att ni har haft en bra dag. Imorgon är det fredag och nu så ska jag plugga. Visa Pappa en låt, beställa kläder fårn H&M, borsta håret och lite mer som  jag inte kommer på just nu.
Emma Wiklund
Där mamma sjöng var det en skådis med namnet Petra som läste dikter, hon var galet lik Emma Wiklund. Är det någon som vet en skådis med förnamnet Petra som är lik Emma Wiklund, skulle jag bli jätteglad om du skrev en kommentar. Kan ni By The way tänka er att denna otroligt vackra skönhet är 40 år? Hon ser ju ut som 30 minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0