Dan före dan före dopparedan

Hej på er! Idag är det 2 dagar till julafton helt sjukt! Trodde jag skulle kunna bli av med julklappskrisen men icke sa nicke självklart så har jag kvar. Jag har handlat hälften ungefär=). Great, men det är så typiskt mig att spara allt till sista minuten. Nästa år ska jag vara i ganska god tid, jag har ingen klänning heller förresten. Vilket är väldigt konstigt eftersom att jag äger hel bunt av väldigt snygga klänningar men faktum är att ingen är särskilt julig. Men det ordnar sig säkert. Nyårsklänning har jag nog i alla fall vilket är tur det. Tänkte berätta lite vad jag gjort idag.

Jag var tvungen att gå upp klockan 8.00 eftersom att de skulle städa huset då. Så det var ingen protest utan upp ur sängen var det som gällde, direkt sätta på sig kläderna som jag satt på mig. Han inte äta frukost förrän det var dags att sätta sig i bilen och dra iväg till Uppsala då vi åkte hem till henne för att hjälpa henne fixa inför på onsdag, innan dess satt vi och pratade lite, sedan så började vi städa, när vi så småningom var klara med städningen och fixet. Så bar det av till ett köpcentrum i närheten där min Mormor bor. Där hittade jag julklappar till bla. Maria och Cissi. Efter det dumpade vi mormor hemma hos henne igen och sedan bar det av till Åhlensgaraget. När vi hade parkerat bilen delade vi på oss jag gick till BikBok och mamma till The Phone House. Hittade en himla snygg klänning på BikBok som skulle kunna bli min julklänning om det inte var så att min plånbok var skapad för att köpa julklappar till mina nära och kära.

Om den inte var de så skulle förmodligen klänningen var med här hemma nu. Men men, efter det bar det av till det stora besöket av bigga Åhlens då vi startade shoppingrundan med att äta lite god middag självklart hamnade vi på stället med flest folk, (fråga mig inte varför jag har något emot det) jo det är nämligen så att jag inte tål hög ljudnivå och inte heller stångas med folk om ni förstår vad jag menar. Sån tur var kom det som mest folk då vi hade ätit upp. Men direkt efter att vi hade ätit bar det av till avdelingen med lite alltmöjligt dvs. skönhetsprodukter, skivor mm. där hittade jag lite. Trots att jag fick med mig kanske 5 påsar hem har jag hälften av alla julklappar kvar. Är det bara jag som inte kan köpa en julklapp per person? När vi äntligen var klara av allt slit och släng med peoples. Så bar det av till bilen igen och där med sätta sig och åka hem. Och nu sitter jag här. Nu ska jag ta och svara på lite kommentarer. Eftersom att jag inte gjorde det igår.

Nu är det väl hög tid att det tar och snöar eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0