Äntligen!

Pjuuh då var man äntligen klar med första turen av pluggandet. Har 2 sdiro kavr av son. Sedan väntar plugg till proven som jag har imorgon. Jajamensann 2 proc väntar på mig imorgon. Fun fun, men faktsikt så är det mina favoritämnen som jag pluggar till, en so uppsats, svenska och franska plugg. Så det är okej, men oavsett hur kul det än är så är det alltid tråkigt att tvingas plugga när man inte mår bra. Men då gör man ju någon nytta i alla fall. Right? På tal om ingenting så har Kevin Borg gått och blivit min idol. Han är bara för underbar! Håller ni inte med? Om jag hittar något så tänkte jag mixa ihop en önskeoutfit vad säger ni om det?

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0