Onsdag

Hej allihopa! Hoppas allt är bra med er. Själv har jag ont i ryggen. Om ni tänker att jag har gjort illa mig tänker ni rätt! Hästen som jag red bockade och tvärstannade så jag låg på marken tillslut. Men nu ska vi inte prata om et, förutom det så har min dag varit rätt okej, ska inte sitta och skriva ner vartenda känsla men i alla fall kom jag i en toppen träslöjds grupp. Vi hade även skolfoto idag, jag upptäckte för första gången att jag hade smilegropar. Hihi! Jag lovar bloggen och er hela tiden att jag ska göra saker. Men nu säger jag på hedér och sambete att jag ska lägga upp dagens outfits och lägga in mer bilder. Nu ska jag nog gå och lägga mig! Sov så gott! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0