Upset

Åh herregud (ni får ursäkta mig nu men jag blir så himla arg på sånt här)!
Jag läste nyss denna artikel om att Zac Efron skulle vara bi/homosexuell. I artikeln skriver de som att det skulle vara fel på något sätt. Men då tänker jag, vad fan gör det? Okej visst det är Zac Efron vi pratar om, men spelar det fortfarande någon roll? Är han mindre värd bara för att han kanske gillar killar eller tjejer och killar? Är han det? Kan man verkligen döma folk på det sättet? Jag skulle aldrig någonsin kunna döma bort en person bara för att den har en annan läggning än jag själv. Jag säger fortfarande att okej, fine det är Zac Efron vi pratar om men han får väl för fan gilla vem han vill? Dessutom så tror jag att det inte finns någon idé att sörja över att han kanske inte gillar dig bara för att du är en tjej eller för att han är kär i kille för tillfället. Tycker man att Zac Efron är snygg så är han väl det oavsett vad han har för läggning? Eller är det bara jag? Jag skulle i alla fall aldrig någonsin sluta tycka att en kille var snygg bara för att jag aldrig skulle kunna fånga hans hjärta för att han inte atraheras av mig. För så länge han (i dett afall) är bra på det han gör så är det allt som räknas. Samma sak gäller det killar som inte är kända att så länge han är bra människa så är det allt som räknas. Självklart skulle jag heller aldrig sluta umgås sluta umgås med någon av mina tjejkompisar om de gick ut med att de gillade samma kön sig själv.
Jag förstår verkligen mig inte på människor som är emot olika läggningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0