Frustrerande

Jag vet inte om jag har allmänt otur eller om jag bara är rent allmänt korkad men jag har inte pluggat ett jävla skit idag för att jag tog för givet att mamma skulle sjunga och att jag skulle få plugga på hennes kör, men nej då ska inte hon sjunga idag. Här har man då suttit i tio timmar och gjort ingenting och vill göra så mycket annat, det suger att plugga hemma det gör verkligen det. Det finns sååå mycket som är roligare och det resulterar hela tiden till att det är just det roliga man ägnar sig åt. Jag kommer aldrig att kunna lämna in de där j*kla säljknepen. Förlåt!

Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Har du börjat vår/sommar shoppa än? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0