Young love

Oj herregud, känns som att timmarna bara flugit iväg, kom hem för kanske två timmar sedan eftersom att vi hade halvdag i skolan, dock känns det som fler. Har läst ut en utav böckerna jag fick igår, en på två dagar det måste vara rekord, men hur som helst var den väldigt bra. FAAAN juste, måste fixa med min utvecklingssamtals lapp. FAN. Haha aja, hur som helst så har dagen varit bra och gårdagen var mer än bra. Dock finns det en grej som gör mig lite orolig, en grej som inte är en så stor grej egentligen men det är bara en liten oro som jag vill ska försvinna och det tror jag att det kommer göra också.

Update: Simon och Sophie var fantastisk boken alltså!

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken bok var det? Vad tyckte du?

2011-01-31 @ 19:24:15
Postat av: Johan

Vad glad jag blir! Hoppas den andra är lika bra!

2011-02-01 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0