Nackdelarna med att vara sjuk

Det värsta med att vara sjuk är att man vill göra saker men inser sedan att man inte orkar, att man sitter och tittar på en massa världelösa såpor på tvn, att man ser alla filmer man har och att man lättare blir uttråkad. Det bästa med att vara sjuk kommer jag inte på någon anledning. Allt jag hoppas på är att bli frisk till måndag eller i alla fall tillräckligt okej så att jag slipper ligga och dega framför tvn eller slappa framför datorn. Nej man kanske ska ta något att äta? Men det finns inget och jag orkar inte gå ner till affären där har vi en stor nackdel. Förresten är det någon som har lite musiktips att dela med sig av? Börjar lite smått tröttna på vissa låtar i min Spotifylista.

Må bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0