wake up in the morning feeling like a happy girl



Jag måste ändra min morgonrutiner. Dels för att jag har upptäckt hur viktig frukosten är på morgonen en bra frukost är lika med pigg och alert hela dagen, en dålig frukost är lika med motsatsen. Jag kan inte heller titta på saker som bara får mig på dåligt humör. Det betyder att mina nya morgonrutiner måste se ut så här:

- Gå upp tidigt så att avsnitt av One Tree Hill eller Gilmore Girls kan ses
- Klä på mig samtidigt som jag tittar det vill säga lägga fram kläderna vid tvn dagen innan (också ha fixat med allt annat som skolböcker mm dagen innan)
- Klä på mig på fort som möjligt så att jag sedan kan äta i lugn och ro
- När jag tittat klart på avsnittet fixa mig och sedan sätta på mig ytterkläder
- Köpa med mig en liten latte på vägen så att jag får upp humöret något

Tror ni att jag kan hålla dessa rutiner? Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0