Bad day

Okej jag skrev precis att det här inte är min dag och vet ni vad som händer då? Jo jag råkar göra så att jag går tillbaka till blogg.se (läs: inte genom att logga ut utan genom att trycka på "tillbaka". Smidigt verkligen. Hur som helst så gick musikprovet rent åt helvete känner att jag förlorat mitt MVG, dock känner jag mig mer irriterad och arg än ledsen. Men det är egentligen ett ilandsproblem och jag har varit med om värre saker idag, två och en halv saker ska vi inte ens nämna, en grej är att jag när jag redan när jag var irriterad råkade jag ut för otrevlig expedit, jag startade min dag med att ramla med publik dock gick det bra att strunta i det, vad hände mer? Det kan jag inte komma på. Men musikprovet alltså... det känns inte bra. Vet ni vad det betyder? Det betyder att jag måste sitta vid gitarren nu och öva för att kunna rädda mitt MVG, men jag orkar inte jag vill inte tänka på musik. Haha känner mig som en hycklare som igår satt och skrev att man inte skulle sörja över att man inte får MVG eller VG... nejdå. Nu sätter vi punkt innan jag börjar snacka en massa strunt.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0