Where you lead

Hemma från en fika och en promenad med Gillian det var mycket kul att se henne igen, det var ju ett tag sedan nu. Det är verkligen helt sjukt vad tiden går fort jag kan inte fatta att det var 2 månader sedan jag åkte till Flämslätt den där regniga dagen. Det som var det bästa jag gjort i hela mitt liv. Så underbara människor så underbart allt. Ett stort minne för livet. Även om namnet Flämslätt inte låter som att det ska vara vackert så var det otroligt vackert, haha vilket namn egentligen... men det var i alla fall kul att träffa henne igen. Jag vill så gärna göra något imorgon men har ingenting inplanerat det känns lite trist har legat framför tvn och gjort ingenting i så många dagar nu. Så länge att jag snart kan alla repliker från Gilmore Girls utantill, okej inte riktigt men nästan. Men, men det blir förmodligen så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0