Pendant le vacances


Moi

När mamma och Maria sitter och kollar på OS som jag egentligen inte vet varför jag kollar på då det faktiskt är kul, men men hur som helst så sitter jag och gör en massa onödiga saker. Om ni vill veta vad jag ska göra på lovet så fortsätt. Dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig, men det löser sig ändå.

Måndag-Ta det lungt antar jag
Tisdag- Tripp till Uppsala för att hjälpa mormor med lite grejer och sedan åka till gigantiska Ikea där i närheten Heldag med mamma
Onsdag- Tripp til Västerås Uppsala där det blir shopping och på kvällen se på kusinens match mot Växjö
Torsdag- Ta det lungt igen Shoppa med Lisa
Fredag-söndag-Vadstena och hälsa på farmor och farfar

Så nu vet ni det om ni undrade, om ni undrar en till sak så följer kameran med hela tiden. Ska försöka blogga ganska mycket också och försöka fixa lite bilder från mina dagar låter det bra?

Puss

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

gumman..=)

På onsdag spelar dom hemma i Uppsala mot växsjö..

Västerås är på fredag??

2010-02-26 @ 22:28:18
URL: http://ericawentzel.blogg.se/
Postat av: mariaa

haha roligt att man ser guitar hero i tavlan! :)

2010-02-26 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0