All i want for christmas is you


Skrev ett inlägg tidigare som inte verkar ha publicerats det kanske var lika bra eftersom det var ett inlägg med en massa överdrivna känslor som är över nu men jag var riktigt arg när jag skrev det. Varför jag var arg? Det ska vi inte gå in på men kort sagt, jag blir arg när folk säger åt mig saker som inte stämmer, när folk liksom som säger åt mig men egentligen inte vet vad som föresegår i mina tankar. Kanske låter töntigt men faktum är att jag äsch skit samma. Att sjunga för min musiklärare gick i alla fall asbra dock är jag rädd att mitt urusla prov påverkar hela mitt betyg vilket han sa att det faktiskt gjorde lite jag önskar att jag kan säga men men det är som det är eller men att sjunga gick bra men det kan jag inte. Dock så tror jag att allt känns bättre när mamma skickat ett mejl till honom där hon ska skriva hur otroligt mycket han betytt för mig. Idag blir det mycket plugg men jag är faktiskt ganska taggad på det om jag ska vara ärlig.

Hoppas att er dag har varit bra, min har väl varit sådär. Det var en annan grej också men vi tar inte det.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0