Try to sleep with a broken heart


Foto: moi
Okej, nu tror jag nog att jag har hämtat mig, kändes skönt att skriva av mig, cred till er som orkar läsa inlägget under. Nu känns det inte lika viktigt att lämna staden något mer, bara jag får tänka på annat. För helgen är till för att man ska vara lycklig right? Måste köpa ett par jeans, har inga jeansblåa och det kan man inte klara sig utan, dessutom är alla smutsiga och jag har inga kjolar typ och jag känner inte för att ha några tights hela tiden, för det andra har jag bara två par. Nej men usch vad hemskt det där lät. Men nog med det ville bara att ni skulle veta att jag mår okej nu. Hoppas allt är bra med er och att ni får en jättefin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0