stronger


Landet, sommar, påsk, stranden, sola, bada
Shit, vilken dag. För kanske 6 timmar sedan tyckte jag att jag min dag var skit, men nu när jag tänker efter skulle jag kunna sammanfatta min dag som bra, jag har lyckats övervinna mig själv och jag kan känna mig glad. Men shit vad nervös jag är inför imorgon. Men det ska säkert gå bra. Nu innan idol som jag knappt tror jag vågar titta på så ska jag fortsätta skriva på min berättelse funderar även på att läsa en grymt bra bok. Har man kollat på Gilmore Girls har man förstått att läsa kanske inte är så tråkigt och framförallt så har man märkt hur mycket det faktiskt påverkar ens betyg och allt. Idol by the way, fasen vad Erik är överlägsen! Men om ni vill ha honom vidare tänk för gud skull inte att han är given för då vet ni säkert vad som kan hända. Jag tror jag kan vara lite kär i honom haha. Nejdå, för gammal för mig. Men lite på skoj sådär kan man vara eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0