090517

Godmorgon! Ojoj, har ni hunnit hämta er från gårdagen? Jag vet inte om jag ska ge upp eller vad jag ska göra. Vad är storheten med den där Alexander Rybak? Men jag förstår inte heller hur det kunde gå så dåligt för världens bästa Grekland och deas klockrena artist Sakis Rouvas, jag ska nog köpa hans skiva tror jag. Synd för Malena också men hon har gjort en jättebra insats och hon har ju faktiskt vunnit i Sverige det är ju bara något. Jag vet att jag typ är ensam om att inte alls tycka om Norge. Men okej det var superkul för Norge att de vann. Grattis Grattis Norge!

Vad ska ni göra idag annars? Jag måste ut och köpa en bikini och lite sådant för jag tänker minsann inte vara ute i sista minuten i år igen. Men det återstår att se hur jag gör. Nu ska för det första ta och vakna ordenligt.

Ha en jättefin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0