Lista

Vad är klockan nu när du börjar? 11.24Vad heter du? SofiaStjärntecken? Vattuman Har du egen dator? japp Intressen? vänner, musik, mm.  Favoritband/artist? Det varierar ganska mycket men just nu är det mycvket Coldplay, Agnes och annat svenskt (Jag vet att Coldplay är från england) Favoritlåt nu: Just nu känner jag ganska starkt för Måns schlager låt på grund av en grej men favoritlåt är Before He Cheats med Carrie Underwood eller Visit To Vienna med Sahara Hotnights Hur många är online på din msn? 2 Vem är din 5:e online? bara 2 online Har du några olästa mejl på hotmailen? ja  Beskriv ditt hår? Slitna toppar, långt och är ljusbrunettVart skulle du bo om du fick välja? NY, Hollywood eller Stockholm! Vad har du på dig just nu? Ett linne och en filt bara för att det är så kallt haha kanske inte är så konstigt att ajg tycker det med tanke på att jag bara har ett linne på mig. Vad har du gjort idag? Vaknat suttit här Hur mår du just nu? Jag ska inte klaga Vilken är din favorit dryck? Vatten Vilket är ditt favorit teve program? O.C, Gilmore Girls och Gossip Girl,mm.  Vem är din förebild? Oh, det kan variera men just nu är det väl Måns Zelmerlöw eller Agnes Vad är bäst med dig? Haha, jag är ganska galen och har enorm fantasi och att jag är snäll väldigt snäll Har du några komplex?  Ja, det har väl alla? Hatar du någon just nu? Nej,men ogillar Saknar du någon just nu? jaa! Vilken kändis skulle du gifta dig med? Måns Zelmerlöw, Chace Crawford eller Chad Michael Murray helst MånsSkulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? nej! Hur lång är du? 1,67?  Är du nöjd me dig själv? ja, det är jag väl för det mesta men alla har vi dagar då vi helst bara vill lägga oss ner med täcket över huvudet Vad är du bra på? Att skjuta upp saker, glömma bort saker och tänka på ett sätt men göra något annat.  Vad är klockan nu? 11.38 Vad har du ätit idag? Tuggummi Har du lätt för o somna? För det mesta jaBrukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Beror på Är du osynlig? ohja haha Knarkar du? nej Röker du? nej Super du? nej Äter du? ja det är väl klart! Ni vet äta bör man annars dör man;)Snusar du? nej Röker vattenpipa? nej Skulle du kunna sjunga allsång på skansen? haha ja självklart! =D Skulle du vilja gifta dig med Amanda jenssen? nej  Skulle du tänka dig kunna dejta nån? ja Städat eller stökigt? Städat men jag är inget bra på att hålla det.Gillar du anonyma bevakare? beror på Vågar du rapa högt inför andra? NejSkriver du mer än 2 utropsteckenn? sällan Vad är klockan nudå? 11.40Vad ska du göra sen? Bli på bra humör, fika med min bror och hans tjej, plugga, heja på Måns! (I melodifestivalen) Är du inne på msn nu? aaHur ofta sitter du vid datorn? ofta Cola eller redbull? cola Vem står dig närmast, mamma eller pappa? båda. Behöver du kärlek? ofc Blir du full varje helg? nej, vad är meningen med det liksom? Natt eller dagmänniska? Både och men jag är helst klart en nattmänniksa i jämnförhet med morgonmänniska.  Är du vampyr? nej? Är du transa? nej nejVad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden? bak Vill du ha barn någon gång? någon gång :) Är du beroende av nånting? musik  Vad vill du bli när du blir stor? Journalist Är du rädd för att dö? nej, inte direkt Vad är klockan nu när du är klar? 11.43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0