I dont´care about funny

Idag när jag och mamma åkte hem så lyssnade vi på melodifestivallåtarna i know jag är beroende lite grann då sa mamma att nu har man hört låtarna så mycket så nu börjar man fundera över texten och det är faktiskt helt sant. Det är ganska kul att översätta texter vissa är mer vackra än andra kanske eller vad säger ni? En text som är riktigt fin är Lily Allens The Fear jag kanske nämnt det förut men det handlar om att man inte ska börja banta och att man duger som den man är. Vilket är helt sant. Om man tänker efter så finns det faktiskt många texter som handlar om fina saker okej många handlar om kärlek men vem har sagt att kärlek är fult?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lisette

Hallå där :) Jag har precis laddat upp massa kläder på min outlet där jag säljer både skor, accesoarer, kläder och blandat.. snart tänkte jag även börja att lägga upp smycken :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Här ovanför ser du direkt adressen till min outlet, hoppas du hittar något.. skriv en kommentar om du finner något du är intresserad av :) kram lisette !!

2009-03-26 @ 09:44:55
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Leia

Hej hej, är allt bra idag?

2009-03-26 @ 10:05:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0