090314

Godmorgon (Godförmiddag?) hoppas ni fick en underbar fredag den trettonde och att ni inte fick en otursdag. Min dag var väl helt okej, som ni kanske läste så mådde jag illa på morgonen, men det hände inget speciellt senare eller jo jag märkte att man inte ska gå med heels i slask då mår de inget bra efter efteråt haha. Jag var ju melodifestival genrepet eller idol som jag också kallade det nej men det beror på att jag har blivit ganska så virrig på sistånde. Ni får skälla på mig ni får bli arga ni får bli förbannade om ni vill men jag glömde kameran igår. Fyfy! Men kvällen var väl ändå ganska lyckad ändå eller jag vet inte jag är inte... fortsätt läsa i musikbloggen om ni vill läsa mer. Nu är jag på väldigt dåligt humör och vet egentligen intr vart jag ska ta vägen.

ha en bra lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0