Powerwalking


Om det bara kunde bli sommar!
Hellooo! My god vilken dag, jag sitter som en datanörd och nördar framför youtube i tusentals timmar och det känns som att hel dagen bara runnit iväg. Pappa kommer hem och vi äter en mycket god middag, mitt under middagen ringer min telefon och vem skulle ringa till mig tänker jag. Ingen brukar ringa till min mobil, om folk vill prata med mig skickar de sms eller tar kontakt på annat sätt. Men telefonen ringer och det är Magdalena som ringer. Hon undrade om jag ville ta en promenad plus fika med mig. Vilket verkligen var superkul, det behövde jag verkligen då jag kände mig helt utmattad av dagens date med youtube, vi gick runt i typ hela stan. Efter ett tag gick vi även runt i typ halva stan för att leta efter ett mysigt café. Men alla var stängda och då menar jag verkligen alla. Espresso House stängde typ mitt framför ögonen på oss ja nästan i alla fall, det slutade med att vi hamnade på Kungstornet på Kungsgatan. Men det är precis som vi sa: Det är sällskapet som räknas. Tack Magdalena för att du ringde det gjorde mig verkligen glad!

Nu får ni sova gott.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0