090502

Hello, hoppas ni mår bra. Just nu sitter jag och gör allt möjligt. Jag kan inte fatta att det bara år 1,5 skoldagar kvar, vart tog sjuan vägen liksom? Idag har jag "praoat" på Expressen tillsammans med Marie och Siri då vi fick träffa en massa trevliga människor vilket då var reportrar och redaktörer och allt vad det nu var. Tack pappa för att vi fick komma! Nu hade jag tänkt att planera ett inlägg till er. Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft trots det urtrista vädret, kan inte någon av er trolla? Det skulle vara en lycka för vem som helst eller håller ni inte med?

Puss, jag ska bli bättre på att blogga promise men jag har inte riktigt kommit igång än, med bloggen alltså men nu är jag full av inspiration så från och med i imorgon så kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0