Hemma

Hej, nu är jag hemma efter en jätterolig men kort resa till Nice. Andledningen till att jag inte berättade vart jag skulle var att jag inte vet vilka som läser för detta var nämligen en överraskning till en person. Men nu vet ni det. Väldigt härligt att träffa Lisa igen vi hade inte träffats på 1 år och 1 månad. En ska som var desto mindre rolig var hemresan den började med att jag vaknade och mådde illa därefter var jag väldigt trött och hänig men när såsmåningom planet från Nice till Zurisch skulle landa så blåste det något så in bomben så planet åkte upp och ner. Eftersom att vi var försenade så hade vi 20 minuter på oss att gå till gaten men då fick vi problem med att lista ut var det var för gate, sån tur var så hittade vi rätt men det tog som sagt ett tag och det blev goda skratt när vi pratade om olika gater. haha, men hur som helst så på planet hem mådde jag väldigt illa, men jag hade tur att det var 2 supergulliga flygvärdinnor, jag fick tuggummin som hjälpte mot illamående. Trevliga flygvärdninnor gör ju att man blir glad eller det kanske bara är jag?

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0