19.50 Chris misshandlat Rihanna förut

Det kommer fler och fler rykten ang.det hemska som ingen någonsin trodde om denna R&B-stjärna, men ryktet går nu att i och med Rihannas och Chris alla bråk så var detta inte första gången detta hände. Då Rihanna sätts flera gånger med massor av blåmärken på halsen redan i December. Jag har en uppfattning men jag vet inte om jag vågar berätta den då den är ganska stark och jag vill inte skrämma upp er Chris Brown fan. Men jag kan säga att även jag blev väldigt arg och besviken nät jag hörde detta. Chris är inte ett dugg cool han är en kvinnomisshandlare som är värd 9 års fängelse. Nu tycker jag att Rihanna ska ta med sig sin familj och fly ifrån Hollywood bort måste hon, för risken är ju att Chris kan leta upp Rihanna ganska lätt om hon befinner sig i samma trakter. För jag menar försöker han döda henne och inte lyckas ja då kan allt hända då kan han ju försöka igen och lyckas.

Vilket skulle vara en katastrof. Okej nu har jag redan sagt detta, men okej jag säger vad jag tror och kom ihåg att det är för att vara ärlig och inte för att skrämma upp er. Men jag tror på det här. För misshandeln är sann den är till och med bevisad på film, Rihanna andländer till sjukhuset, lämnar sjukhuset, Chris hoppar in i en polisbil och personer ringer till polisen. Det är bevisat så där är det klart men ang. strypningen och detta så vet ingen men jag tror på det. För grov misshandel kan göra att det blir ännu värre.

Rihanna jag håller på dig du klarar det här!

PS. Förlåt att jag inte bloggat om något annat idag men jag har inte mått på topp och plugget har tagit en stor del och dessutom hade jag inte att skriva om dagen. Då det inte hänt särskilt mycket. Men jag hoppas ni nöjer er med detta och ni kan ju alltid kika in i min musikblogg om det skulle vara så.

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0