090223

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag drömde ganska konstiga drömmar inatt, drömmar om att jag och mamma blev jagade osv. Det blev lite oscarsgala igår kväll men innan dess så gjorde jag och Maria en liten photoshoot eller vad man säger. Då hon stylade mig och sedan fotade mig. Det blev inget åka till Uppsala igår eftersom att det var snöstorm, men idag bär det av. Tusen tack för alla era kommentarer fick en fråga om vilka bloggar jag läser dagligen och jag kan säga att jag läser ganska många, dels så läser jag min systers blogg, sedan så läser jag bland annat, Kenza, Myfashion, Louisestyle, Ellinorak, Elin Kling, Flora, Mini och sedan så läser jag idoldeltagarna Alice Svensson och Yasmina Simic. Och många många fler.

Ha en jättefin dag!

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0