090204

Hej, förlåt för dålig upptadering men har inte varit på humör förns nu. Fråga mig inte varför jag varit på dåligt humör. Då det är lite för känslosamt. Men EMD räddar det. By The Way ett tips till er om ni har en dålig dag varför inte ta och sätta sig i lugn och ro och lyssna på bra musik, helst tror jag av en artist/grupp men det är helt upp till er. Eftersom att jag egentligen inte har särskilt mycket att berätta så slänger jag in en outfit på en av mina stilikoner nämligen Rachel Bilson.

Rachel Bilson - en äkta fashionista!
En speciell men ganska söt kjol tycker jag=).

Vill ni ha lite info om Rachel? Nu får ni det vare sig ni vill eller inte.

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0