19.28 Dream a "little" dream

Hej! Nu är jag hemma, efter en resa till Göteborg för Madonna konsert + en heldag på stan med mami. Dagen har varit bra trots att jag vaknade upp på dåligt humör på grund av min mardröm som jag drömde. Nu får ni veta den oavsett im ni vill eller inte. För att ni ska fatta något så måste jag först berätta att jag och min vän Anja har bestämt att när vi slutar gymnasiet så ska vi flytta till Los Angleles. Anja ska söka till American idol och jag ska gifta mig med Zac Efron (om han gjort slut med Vanessa Hudgens) och bli en världsberömd musikjournalist.

Så inatt drömde jag att jag skulle (detta är då jag och Anja slahit igenom och båda är världsberömda) ha en helkväll tillsammans med Zac som jag då gift mig med. Men istället för att få en helkväll får jag telefonsamtal stup i kvarten av tusentals kollegor till mig och människor från Anjas manegment som försöker få mig att recensera Anjas konsert, men jag säger att jag inte tänker göra det oavsett hur mycket dem tjatar. Men dem ville inte ge sig, de skrek på mig och verkligen tvingade mig.

Efter 5 samtal hade jag fått damp och var med flit väldigt otrevlig mot dem. Men nej dem skulle verkligen inte ge sig. När jag hade fått de 20 onde samtalet(jag skojar inte) så ringde det en snubbe som försökte fjäska allt, han sa något i stil med: "Snäääääääälla, du är bäst, jag älskar dig och dina artiklar, du är den vackraste människan på hela jordklotet snälla snälla snälla" då fick jag nog och sa att: "Okej, det är första och sista gången jag gör det, men först måste jag ringa Anja och fråga om det är okej först, efter det kan ni snälla låta mig vara ifred".

Så så var det med det och jag fick vara ifred från otrevliga journalister och manegmentmänniskor den kvällen men samma kväll när alla samtal var avklarade så ringde alla i min familj. Och min stackars man var helt otålig och började kittla mig och verkligen försöka få mig att sluta snacka i telefon, det slutade med att vi bråkade om att jag hade pratat med massa vänner och bråkat med dem. Sådan tur var löste det sig, men när jag hade gjort den recensionen så fick jag ytligare 75 samtal på en dag av journalister som ville att jag skulle skriva en artikel i deras tidning eller att jag skulle skicka recensioenen till dem.

Halleujah hoppas ni inte blev utråkade av att läsa det där. Nu ska jag förberda ett desto mer intressant inlägg till er.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0