090826

Godmorgon! Idag ska jag vara aktiv, jag ska få mer läsare och trogna läsare, ni kanske förstår att det inte är så kul när man en dag har 56 läsare och 2 dagar efter och framfåt har man 11 igen. Säg inte nu att det kanske beror på mig, för det förstår jag med. Men om jag ska kunna få trogna läsare och om jag nu tappar så många läsare måste jag ha en spark i baken dvs att ni hjälper mig och berättar vad som skulle göra bloggen bättre. Snälla hjälp mig nu, det är det här jag brinner för jag vill inget annat i livet än att en dag bli en stor journalist och att få minst 100 trogna läsare skulle betyda så extremt mycket för mig. Så snälla söta ni, vad kan göra bloggen bättre?

Det är inte så att jag inte vet hur jag ska göra för det vet jag och jag tänker inte ge upp när det gäller att uppnå mitt mål för jag är grymt målmedveten ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0